Időpont foglalása

Edzéstippek

Hidratáltság, cukor

Fontos, hogy edzés előtt legyünk kellőképpen hidratáltak. A legjobb az ásványvíz. Ha vércukrunk ingadozik, akkor gondoskodjunk arról, hogy legyen cukor a vérünkben. Erre jó szolgálatot tesznek a sportitalok vagy gyümölcslevek.

Az edzés erőssége

Az alapedzés 30 perces. Ha nagyon fáradtak vagyunk, rövidebb, 15 – 20 perces tréninget is végezhetünk. Ha izmaink az előző edzés után még nem regenerálódtak, mozgassunk meg más izomcsoportot, csináljunk másfajta edzést, vagy kérjünk könnyebb edzést az edzőtől. Ha viszont topon vagyunk, regenerálódtunk az előző edzésből, akkor nyugodtan vágjunk bele egy erősebb, intenzívebb programnak.

Cipőben vagy cipő nélkül?

Ha cipő nélkül edzünk, akkor a rezgések jobban átjutnak szervezetünkbe. Ne feledkezzünk meg a higiéniáról, mezítláb ne eddzünk, zoknit mindenképpen húzzunk.

Cipőben dinamikus gyakorlatok nagyobb biztonsággal végezhetők.

Orvos hozzájárulása

Mint bármilyen esetben, ha új mozgásformába kezdünk, kérjük ki orvosunk beleegyezését.

Milyen gyakran eddzek?

Ha egymást követő napokon edz, akkor figyeljen arra, hogy más izomcsoportokkal dolgozzon (pl. egyik nap alsó testfél, következő nap felső test). Ha ugyanazokat az izmokat dolgozza meg, akkor két edzés között 48 órának kell eltelnie a szuperkompenzáció bekövetkeztéhez.

Milyen a Power Plate csoportos edzés?

A legjobban azzal tudjuk jellemezni: a legnagyobb móka, amit el tudsz képzelni, de közben bizony izzadsz rendesen! Edződ fantáziája és lelkesedése szabja meg a határokat. Az biztos, hogy legalább 2-3 fő szükséges a csoportos edzéshez.

Milyen ruhában eddzek?

Érezd magad jól. Legyen kényelmes, nedvszívó. Semmilyen kötelező elem nincs.